مو

ماسک موی بعد از حمام حاوی کراتین

ماسک موی بعد از حمام

کراتین، از مواد اصلی تشکیل دهنده بافت مو است و برای داشتن موهایی سالم و قوی، لازم است تا مقدار کراتین مو، در حد مطلوبی باشد.
کراتین مو، با بالا رفتن سن، بتدریج کاهش می یابد و همین امر، به ضعیف شدن و شکنندگی آن منجر می شود. عوامل دیگری که در تخریب و کاهش میزان کراتین مو موثرند، عبارتند از استفاده از حالت دهنده های حرارتی از جمله اتوی مو و سشوار، رنگ کردن مکرر و صاف کردن، فر کردن یا دکلره کردن با مواد شیمیایی مختلف. به همین دلیل است که موهایی که بیش از حد در معرض رنگ و دکلره بوده اند، خشک، ضعیف و آسیب دیده اند و بعد از خروج از حمام، راحت شانه نمی شوند.

برای اینکه موهای آسیب دیده و خشکتان، درخشش و سلامت خود را باز یابد، لازم است از محصولات مراقبت از موی حاوی کراتین، اسفاده کنید. این نوع از محصولات، می توانند بافت موها را ترمیم کنند و به آن حالت بسیار مطلوبی بدهند. ذرات کراتین موجود در این محصولات مراقبت از مو، به شکل پروتئین هیدرولیز شده و آمینو اسید، فاصله های خالی موجود در ساقه مو را پر و آن را قوی تر، براق‌تر و حالت پذیر تر می کند.

ماسک موی بعد از حمام دارای کراتین چیست؟

ماسک موی بعد از حمام دارای کراتین، محصولیست برای مراقبت از مو که بین دو استحمام، روی موها زده می شود تا کراتین مورد نیاز مو  را تامین و موهای ضعیف و آسیب دیده را درمان کند. ماسک موی بعد از حمام دارای کراتین، اگر قبل از استفاده از اتوی مو استفاده شود، میزان آسیب پذیری مو را بشدت کاهش می دهد. ضمن اینکه آسیب دیدگیهای مو را هم ترمیم می کند.

اسپری تقویت موی بعد از حمام، وقتی روی موهای نمدار زده شود، آن را شانه پذیر و عاری از هرگونه گره می کند. علاوه بر این، موخوره را نیز از بین می برد.

موهای فر و مجعد و همچنین موهای ضخیم، همیشه ممکن است دچار وز شوند و هنگام حالت دهی، شما را دچار دردسر کنند. ماسک موی بعد از حمام دارای کراتین، این نوع موها را نرم ، بدون وز و حالت پذیر می کند. این ماسکها، همچنین موها را براقتر و درخشنده تر می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *