مو

پنج خاصیت مهم ماسک مو

ماسک مو

در طول روز، موهای ما در معرض تنش و آسیبهای زیادی قرار می گیرد. حالت دادن با سشوار و اتوی مو، بستن با کش و کلیپس، صاف یا فر کردن با مواد شیمیایی در کنار تغذیه نادرست، عواملی هستند که باعث از دست رفتن سلامت موها می شوند.
معمولا ما توجه بسیار زیادی به پوست خود می کنیم ولی متاسفانه نسبت به موها، کم توجه و بی اعتناییم.
شما می توانید با استفاده از ماسک موهای مختلف و متنوع، سلامت و زیبایی را به موهای خود برگردانید.

ماسک مو چیست؟


ماسک مو، یک محصول تخصصی برای تغذیه و ترمیم بافتهای آسیب دیده مو است. بیشتر ماسکهای مو، از روغنهایی نظیر روغن نارگیل، روغن آرگان و کره شی تشکیل شده اند که به آبرسانی عمیق و ترمیم آسیب دیدگیهای ساقه و کوتیکول مو کمک می کند.
به خاطر دارا بودن مواد مغذی، استفاده از ماسک مو، درخشش و لطافت بیشتری در مقایسه با نرم کننده ها برای موهای شما به ارمغان می آورد.
ماسک مو، وز مو را از بین می برد و باعث بهبود موهای آسیب دیده و خشک می شود. همچنین، از ایجاد آسیب دیدگیهای بعدی جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از ماسک مو

۱- ماسک مو باعث قوی شدن تارهای مو می شود.

ماسک مو، بخوبی جذب لایه های عمیق مو می شود و با ترمیم شکستگیها و آسیب دیدگیها، باعث قوی تر شدن موها از ناحیه ریشه می شود.

۲- ماسک مو باعث درخشش و ابریشمین شدن موها می شود.

وقتی به شکل هفتگی از ماسک مو استفاده می کنید، موهای شما ظاهر براق تر و لطیف تری پیدا می کند. استفاده مدام از ماسک مو، باعث تنظیم ترشح چربی پوست و مانع ایجاد شوره سر می شود.
ماسک مو، باید از ریشه تا نوک موها را کاملا در بر بگیرد. بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باید موهای خود را آبکشی کنید. خواهید دید که درخشش و زیبایی موهایتان، تا چند روز یا حتی چند هفته، دوام خواهد داشت. بعد از خروج از حمام، برای خشک کردن موها به جای استفاده از سشوار از پنکه یا هوای آزاد بهره بگیرید.

۳- ماسک مو، بخوبی موها را آبرسانی می کند.

ماسک مو، به خاطر وجود انواع روغنهای طبیعی، رطوبت بافت موها را حفظ وعلاوه بر پرپشت نشان دادن موها، از ایجاد وز، خشکی و شکستگی تارهای مو، جلوگیری می کند.

۴- ماسک مو، علاوه بر موها، از رنگ مو نیز محافظت می کند.

وقتی از مواد شیمیایی نظیر رتگ مو استفاده می کنیم، بافت موها در معرض آسیب دیدگی و شکستگی قرار می گیرند. ماسک مو، باعث بهبود قسمتهای آسیب دیده ناشی از رنگ کردن می شود و در عین حال، دوام و درخشش رنگ مو را نیز به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

۵- استفاده از ماسک مو، ارزان و سریع است.

در مقایسه با خدماتی که سالنهای زیبایی برای تقویت و آبرسانی موها انجام می دهند، استفاده از ماسک مو، بسیار ارزان تر و به صرفه تر است.ضمن اینکه وقت و انرژی زیادی نیز از شما نمی گیرد. سعی کنید از ماسک موهای برندهای معتبر و دارای کیفیت بالا استفاده کنید.

رنگ موی کلنر

چه ماسک مویی بهتر است؟

بازار پر است از انواع و اقسام ماسک موها با بسته بندیها و برندهای گوناگون که به شما آزادی انتخاب بالایی می دهد. سعی کنید از ماسک موهایی استفاده کنید که دارای روغنهای طبیعی و موثر برای تقویت مو باشند. به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک ماسک مو، باید ابتدا مشکلات موی خود را بشناسید و طبق آن، ماسک موی مناسب خود را انتخاب کنید. در بازار، ماسکهای مختلفی برای موهای خشک، رنگ شده، آسیب دیده یا مجعد به شکل جداگانه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *