مو

درباره ماسک مو

ماسک مو

ماسک مو، در واقع یک نرم‌کننده پرقدرت و قوی برای موهاست. این محصول، همانند نرم‌کننده، به طور عمیق، موها را تغذیه و تقویت می کند، ولی باقدرت و اثرگذاری بسیار بیشتر.
اگر تابحال از این محصول مراقبت از مو استفاده نکرده اید، باید آن را در برنامه مراقبت از موی خود بگنجانید تا عملا خواص قابل توجه آن از قبیل نرم تر ، براق‌تر و قوی تر شدن موهای خود را حس کنید.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو، در واقع یک محصول درمانی برای موهاست که از روغنهای مختلف و سایر مواد مغذی تشکیل شده است. این محصول نسبت به شامپو و نرم‌کننده، برای نفوذ به بافت مو و تاثیر گذاری، باید زمان بیشتری روی موها بماند. بعد از اولین استفاده، تاثیر آن را کاملا حس خواهید کرد.

موهای ما دائما در اثر گرمای سشوار و اتوی مو، حرارات آفتاب و مواد شیمیایی موجود در ژلها و اسپری های حالت دهنده مو، در معرض آسیب و خطر قرار دارد. این عوامل، باعث ایجاد آسیب دیدگیهای جدی بافت مو می شوند. ماسک موهای ترمیم کننده مو، می توانند از مقدار شکنندگی و آسیب دیدگی موها بشدت کم کنند و سلامتی را به موهای شما برگردانند.

روش استفاده از ماسک مو

استفاده از این محصول، ساده است. برای استفاده از آن، ماسک مو را باید جایگزین نرم‌کننده کنید.
ابتدا موهای خود را شامپو کنید و آبکشی کنید. سپس آن را به موهای خود بزنید. به مدت پنج دقیقه صبر کنید.می توانید در این مدت، از فرصت استفاده کنید و سایر نقاط بدن خود را بشویید. بعد از گذشت زمان مذکور، موهای خود را آبکشی کنید. موهای خود را با حوله خشک کنید و طبق معمول، حالت دهید.

هر چند وقت یکبار باید از ماسک مو استفاده کنید؟

شما باید از ماسک موی آبرسان، حداقل هفته ای یکبار استفاده کنید. البته اگر موهایتان بشدت خشک و آسیب دیده است، این مقدار را به دو یا سه بار در هفته افزایش دهید.

ماسک مو چقدر باید روی موها بماند؟

این محصول، باید به مدت سه تا پنج دقیقه باید روی موها بماند. اگر موهایتان بیش از حد آسیب دیده و خشک است، می توانید بگذارید، پانزده تا بیست دقیقه روی موهایتان بماند. شما می توانید آن را روی موهای خشک هم استفاده کنید. در این صورت، می توانید ماسک مو را شب به موهای خود بزنید و صبح، موهایتان را آبکشی کنید.

آیا می توان ماسک مو را برای زمان طولانی روی موها باقی گذاشت؟

اگر این محصول را روی موهای مرطوب گذاشته اید به خاطر باز بودن منافذ مو در حالت مرطوب، هر چیزی را که به موهای خود بزنید، بیشتر و سریعتر جذب مو می شود. اگر مقدار زیاد و بیش از حدی از رطوبت، وارد بافت مو شود، دچار آسیب پذیری و شکستگی می شود. تماس طولانی مدت موهای مرطوب با ماسک مو، با وارد کردن زیادی آب به بافت مو، باعث آسیب رسانی به آن می شود. به خاطر همین، نگذارید بیشتر از پنج دقیقه روی سر بماند.

چرا باید از ماسک مو استفاده کرد؟

به خاطر اینکه موها را عمیقا تغذیه می کند، تغییر و بهبود بسیار چشمگیری در جلوه ودرخشش موها و همچنین سلامتی آن ایجاد می کند. اگر موهای خشک، وزدار، آسیب دیده یا بلندی دارید، اهمیت استفاده از آن، دوچندان می شود.
علاوه بر این، ماسک موهای مرغوب، حاوی مواد بازسازی کننده و آبرسانند و بسته به نوع و مشکلی که موهای شما دارد، به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند.مثلا ماسک موی مخصوص موهای خشک، معمولا حاوی کره شی، روغن نارگیل، روغن آرگان یا روغن آووکادو هستند که باعث رفع خشکی و ایجاد براقیت می شوند.
مواد دیگری از قبیل عسل و بره موم، برای درمان موهای آسیب دیده بسیار مفیدند. با استفاده از ماسک موهای حاوی مواد طبیعی مغذی، موهای شما در نهایت سلامتی و استحکام قرار می گیرند.
این محصول، یک فایده جانبی نیز دارد.اکثر ماسک موها دارای رایحه بسیار دلپذیری هستند. اگر احیانا در مواقعی، دچار اضطراب یا دلشوره شدید، می توانید از ماسک مو، به عنوان یک آرام بخش در حمام استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *