فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
وزن
  • 0٫25گرم - 200گرم

قیمت
  • 220٬000 ‎ریال - 680٬000 ‎ریال

رنگ موی بیول

رنگ موی بیول در حال حاضر، یکی از پرفروش ترین رنگ موهای موجود در بازار است.این رنگ مو، علاوه بر دارا بودن طیف رنگی بسیار متنوع که باعث می شود در انتخاب رنگ مو، دست بازتری داشته باشید و کمتر مجبور به ترکیب شماره های متعدد رنگها باهم شوید، حاوی مواد مغذی و مراقبتی بسیاری است.

یکی از مهم ترین مواد مراقبتی موجود در رنگ موی بیول، کراتین است که باعث جلوگیری از خشکی و آسیب دیدگی بافت مو در اثر تماس با مواد شیمیایی موجود در رنگ مو می شود.

همچنین این رنگ مو، دارای روغنهای گیاهی متعددی مثل روغن جوانه گندم، روغن کنجد، روغن آلوئه ورا و روغن زیتون است.

از دیگر مشخصه های رنگ موی بیول، میزان آمونیاک بسیار پایین آن است که باعث می شود که کوتیکول مو، در اثر رنگ کردن، آسیب احتمالی کمتری ببینید.

علاوه بر این مواد، رنگ موی بیول حاوی ویتامین ب5 و ویتامین ث است که علاوه بر نرم کردن موها، مقاومت آم را در برابر آسیبهایی محیطی افزایش می دهد.

شما می توانید با مشاهده و مقایسه طیف های متنوع رنگ موی بیول براحتی خرید رنگ موی دلخواه خود را به راحت ترین وجه از گالری یاس انجام دهید.

فیلتر توسط
680٬000 ‎ریال (بدون مالیات)
رنگ موی بیول، سری رنگهای طبیعی1.0 مشکی2.0 قهوه ای سوخته3.0 قهوه ای تیره4.0 قهوه ای متوسط5.0 قهوه ای روشن6.0 بلوند تیره طبیعی7.0 بلوند متوسط طبیعی8.0 بلوند روشن طبیعی9.0 بلوند خیلی روشن طبیعی10.0 بلوند پلاتینه طبیعی...

فهرست