رنگ موی آدونیس عسلی

رنگ موی آدونیس، سری رنگهای عسلی

6.34 عسلی متوسط
8.34 عسلی روشن
H10 عسلی

رنگ موی آدونیس عسلی

 

شناسه محصول: 1000446 دسته:
برند: آدونیس

65,000 تومان

رنگ موی آدونیس، عسلی

رنگ موی ایرانی آدونیس، محصول شرکت کادوس، دارای روغن آرگان، روغن آووکادو، کراتین هیدرولیز شده و ویتامین ث است.همچنین این رنگ مو، به خاطر داشتن مواد طبیعی و گیاهی، سرشار از ویتامینهای آ، ای، اف، ک، ب۲، ب۱ و ای است.
نکته قابل ذکر دیگر اینکه مقدار آمونیاک این رنگ مو بسیار پایین است.
فرموله شده در شرکت گلدشمیت آلمان

رنگ کردن مو یک فرایند جذاب و پرطرفدار است که می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد. در اینجا چند نکته مهم برای رنگ کردن موها را برای شما توضیح می‌دهیم:

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ مویی که با رنگ پوست و چشمان شما هماهنگ باشد بسیار مهم است. همچنین، در نظر داشته باشید که رنگ موی انتخابی با سلیقه و استایل شما همخوانی داشته باشد.

تست حساسیت

قبل از استفاده از رنگ مو، انجام تست حساسیت بر روی پوست ضروری است. این کار به شما کمک می‌کند تا از وجود حساسیت  به مواد شیمیایی موجود در رنگ باخبر شوید.

آماده‌سازی موها

موها را حداقل از دو روز قبل از رنگ کردن نشویید تا چربی طبیعی موها حفظ شود. همچنین، موها باید کاملا خشک و بدون رطوبت و عاری از هرگونه مواد حالت دهنده مثل موس یا اسپری مو باشد.

گذاشتن رنگ روی موها

دستورالعمل تولید کننده را به دقت مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید. رنگ را روی موها بگذارید و طبق زمان تعیین شده در دستورالعمل صبر کنید.

شستشو و مراقبت پس از رنگ کردن

پس از گذشت زمان مورد نیاز، موها را با آب خنک شستشو دهید تا رنگ اضافی از روی موها برود. سپس از شامپو و محصولات مراقبتی برای موهای رنگ شده استفاده کنید تا رنگ مو حفظ شود و موها نرم و لطیف باقی بمانند.

حفاظت از رنگ

برای بالا بردن دوام رنگ مو، از شستشوی موها با آب گرم و استفاده از شامپوهای حاوی مواد شیمیایی مثل سولفات خودداری و همچنین، از ماسک‌های موی حاوی مواد مغذی و ترمیم‌کننده استفاده کنید.

 

برند

کشور

حجم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ موی آدونیس عسلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

65,000 تومان