رنگ موی آدونیس زیتونی

رنگ موی آدونیس، سری زیتونی

3.2 قهوه ای زیتونی تیره
4.2 قهوه ای زیتونی متوسط
5.2 قهوه ای زیتونی روشن
6.2 بلوند زیتونی تیره
7.2 بلوند زیتونی متوسط
8.2 بلوند زیتونی روشن
9.2 بلوند زیتونی خیلی روشن
11.2 بلوند زیتونی پلاتینه

رنگ موی آدونیس زیتونی

شناسه محصول: 1000444 دسته:
برند: آدونیس

65,000 تومان

رنگ موی آدونیس، زیتونی

رنگ موی ایرانی آدونیس، محصول شرکت کادوس، دارای روغن آرگان، روغن آووکادو، کراتین هیدرولیز شده و ویتامین ث است.همچنین این رنگ مو، به خاطر داشتن مواد طبیعی و گیاهی، سرشار از ویتامینهای آ، ای، اف، ک، ب۲، ب۱ و ای است.
نکته قابل ذکر دیگر اینکه مقدار آمونیاک این رنگ مو بسیار پایین است.
فرموله شده در شرکت گلدشمیت آلمان

با استفاده از رنگ مو، در یک فرایند شیمیایی، رنگ ظاهری موها تغییر می کند و به آن جلوه و نمود جدیدی می بخشد. رنگ موها انواع و اقسام زیادی دارند که می توان آنها را به شکلی که در ادامه خواهیم گفت، دسته بندی کرد:

رنگ موهای دائمی

این نوع رنگ مو باعث تغییر دائمی رنگ مو می‌شود و برای مدت زمان طولانی حفظ می‌شود. این رنگ‌ها عموماً حاوی مواد شیمیایی هستند که پایداری بالایی دارند.

رنگ موهای نیمه دائمی

این نوع رنگ مو نیمه دائمی است و تا چند هفته یا چند ماه می‌تواند حفظ شود. این رنگ‌ها حاوی مواد کمتری از مواد شیمیایی هستند و به مرور زمان تا حدی از روی موها پاک می‌شوند.

رنگ موهای نیمه دائمی بدون آمونیاک

این نوع رنگ مو نیز برای مدت زمان کوتاهی حفظ می‌شود و فاقد آمونیاک است. این رنگ‌ها برای افرادی که از حساسیت به آمونیاک رنگ‌های معمولی رنگ موها رنج می‌برند، مناسب هستند.

رنگ موهای طبیعی

این رنگ موها از مواد طبیعی مانند عصاره گیاهان و روغن‌های طبیعی تهیه می‌شوند و به موها رنگ و درخشندگی می‌دهند. این نوع رنگ مو برای افرادی که از مواد شیمیایی حساسیت دارند، مناسب است.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید پیش از رنگ کردن مو شامل تست حساسیت، انتخاب رنگ مناسب، دنبال کردن دستورالعمل تولید کننده و استفاده از محصولات مراقبتی مناسب است. همچنین، مراقبت پس از رنگ کردن موها نیز بسیار مهم است تا از حفظ رنگ و سلامت موها اطمینان حاصل شود.

برند

کشور

حجم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنگ موی آدونیس زیتونی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

65,000 تومان